25 dubna 2016

Jak opravit nefunkční rozšíření Quicktext v Thunderbird 45?

I když to nebývá zvykem, občas se stane, že při aktualizaci poštovního emailového programu Thunderbird, přestane nějaké Rozšíření fungovat.

Nyní se to stalo po aktualizaci Thunderbirdu na verzi 45 mému mému oblíbenému Rozšíření Quicktext, který umožňuje vkládat předpřipravené texty do těla zprávy nebo předmětu.
Vlastní tlačítko nad oknem pro psaní zprávy pro vkládání textů zmizí a jsou prázdné i všechny Templates v nastavení doplňku. Nebojte se, jsou tam stále, ale zatím schovaná.

Tento návod popisuje neoficiální řešení, které mě pomohlo před tím než bude k dispozici oficiální řešení od autora doplňku. Provedení následující úpravy děláte na vlastní nebezpečí, mě to pomohlo.

Našel jsem na internetu funkční řešení v této diskusi. Stažením tohoto opraveného patche http://www.gramatec.de/quicktext-09.11.7_patch.zip a Instalovat doplněk ze souboru začel Quicktext fungovat zase normálně a všechny zadené texty byly zase zpět.

Thunderbird 45 - Instalovat doplněk ze souboru ...
Thunderbird 45 - rozšíření Quicktext v akci...

4 komentáře:

  1. Super, díky! Už zase funguje. Petr

    OdpovědětVymazat
  2. Nevíte, zda to funguje i pro MAC? Zkusil jsem, ale výsledek je stejný.

    OdpovědětVymazat
  3. V této zmiňované diskusi https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1209425 o MAC něco píšou.

    OdpovědětVymazat
  4. Funguje!! Uz jsem ani nedoufal. Diky moc. Funkni verze pro MAC na http://mesquilla.net/betas/quicktext-20160419.xpi.

    OdpovědětVymazat